4.6.16

άμπελος η αληθινή







Με την εργασία να έχει απορροφήσει όλη μου την ενέργεια αυτήν την εποχή, με περισσότερες ευθύνες και διεκδικήσεις και με το σπίτι σε... αποδόμηση, τα Σάββατα των τριών τελευταίων εβδομάδων δίνω μάχη να κατεβάσω την στάθμη των άπλυτων πιάτων στην κουζίνα που κοντεύουν να φτάσουν στο ταβάνι!! ααχ, αυτή η βαρετή πλην όμως αναγκαία μάχη αλλάζει με την διάθεσή μου να βρίσκει την μουσική της επένδυση όταν από τα ηχεία της αποδομημένης οικίας ακούγεται το ολοκαίνουργιο The Switcher των Lonesome Shack! Αλλάζει ναι, και το αναγκαίο κακό μετατρέπεται σε διαλογισμό χαρίζοντας κανονάκι στο τρίο από το Seattle που μπορεί να μην αλλάζουν την ζωή μου βοηθάνε όμως με τον λιτό και καθαρό blues ήχο τους, και συνδράμουν μεγαλώνοντας τα αποθέματα  αντοχής μου ανταποδίδοντας έτσι την δική μου συνεισφορά στην πραγματοποίηση του διπλού The Switcher. Δούναι και λαβείν εκατέρωθεν.
yeah!






Δεν υπάρχουν σχόλια: