3.6.13

Ιδεόρροια vs Review



Last Drive on stage


Ας ξεκινήσω λοιπόν την προχθεσινή ανασκόπηση. Το πρόγραμμα περιελάμβανε την παράσταση των Τζανή-2l8 στην στέγη στις 19:00 και μετά τρέχοντας την συναυλία των Drive και Syndicate στο Gagarin στις 21:00.


Απογοήτευση νούμερο 1


Αρχικά πήραμε τον δρόμο για την στέγη, φτάσαμε και μπαίνοντας στην είσοδο πηγαίνουμε στη υποδοχή για τα πολυπόθητα δελτία εισόδου "...λυπάμαι παιδιά αλλά έχουν εξαντληθεί..." 
"ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ!"  
Φεύγοντας, είχαμε πολύ ώρα μέχρι την συναυλία κι έτσι κάναμε βόλτα με το αυτοκίνητο στην (λασπο) βροχή. Ανακαλύψαμε μια σπηλιά (ναι!) και σταματήσαμε γιατί ο Thief ήθελε να την εξερευνήσει και να τραβήξει φωτογραφίες. Εγώ έμεινα στο αυτοκίνητο βράζοντας στο ζουμί μου από τα νεύρα και την απογοήτευση γιατί ήθελα τόσο να δω την παράσταση και πήρα τα .... μου, αλλά απ' την άλλη προσπαθούσα να παρηγορηθώ σκεφτόμενη ότι δύο άλλοι άνθρωποι (στην θέση μας) θα είχαν την τιμή να τους δουν καθώς θεωρώ ότι πρέπει να τους ανακαλύψουν περισσότεροι. Απλά το αξίζουν.

Συνεχίσαμε το ταξίδι στην πόλη φτάνοντας νωρίς στο Gagarin, βρήκαμε να παρκάρουμε ακριβώς πίσω και αφού προμηθευτήκαμε μπύρες περιμέναμε μετά βροχής και μπυροποσίας να περάσει η ώρα... 
Και ναι βρισκόμαστε μέσα, πρώτα επίσκεψη στην τουαλέτα όπου στα πλακάκια, κάποια είχε γράψει 'love will tear us apart' κι οι συνειρμοί έδωσαν και πήραν... Πιάσαμε γωνία στο μπαρ και μπύρες, ο κόσμος άρχισε να πυκνώνει κι ενώ εγώ ψάχνω τον lemon που ήξερα ότι θα ερχόταν ο Thief με ενημερώνει ότι η παράσταση των 2l8 έσκισε! καθώς μόλις τελείωσε και "του το 'πε ένα πουλάκι" το οποίο (το πουλάκι) κατάφερε να παραβρεθεί. Εγώ μετά από αυτήν την ανακοίνωση σκαστή ξέρετε... Και να σου ο lemon με τον nek και ένα φίλο από τον σταθμό χαιρετούρες, τα νέα μας και πάει λέγοντας... ήρθε και η Σ μια χαρά. 


Jaywalkers from afar

Ξεκινάνε οι Jaywalkers οι οποίοι ήταν εντάξει από άποψη εμφάνισης χωρίς ιδιαιτερότητες άξιες αναφοράς στην μισή ώρα που έπαιξαν. Αν ακούγαμε και τις κιθάρες θα ήμασταν πιο αναλυτικοί γιατί ερωτώ, τι είναι το ροκ χωρίς κιθάρες;
Ο ήχος. Ο χώρος. Το Gagarin. Όσοι έχετε παρακολουθήσει συναυλίες εκεί, ξέρετε. Για να είμαι ξεκάθαρη ο εν λόγω χώρος μου είναι πολύ πιο συμπαθής από άλλους κλειστούς αλλά το γεγονός ότι ο ήχος του μου έχει γ...... αρκετές από τις σημαντικότερες (για μένα) συναυλίες είναι άξιο αναφοράς (παραγωγάρες ακούτε;).


Στο ντιβάνι...



Φωτό από εδώ άσχετο  



Doc*: "Λαγωνικάκη παιδί μου, πες μου την αλήθεια τώρα, είσαι λάθος λιγάκι εεεεε;;;;" 

Me: (Εεεεεεε;;; έξι και ξερέέέ εσύ είσαι το μόνο παρόν λάθος! και τι ηλίθια ερώτηση DOC or should I say GOD! Jeeezz) 
"Αφού επιμένετε.....
Το θέμα συναυλία είναι πολυπαραγοντικό. Τι εννοώ μ' αυτό χμμ ξέρετε έχουμε μια ανάγκη να ακούμε και να βλέπουμε live τις μπάντες-καλλιτέχνες που μας αρέσουν, έχουμε έναν χώρο που υποτίθεται ότι πρέπει να πληρεί τις συναυλιακές προδιαγραφές, έχουμε έναν ήχο που υποτίθεται ότι πρέπει να είναι με το μέρος της μουσικής, έχουμε μια διοργανώτρια παραγωγή, έχουμε ένα κοινό που έρχεται με τις δικές του προσδοκίες γι αυτό που ήρθε ν' ακούσει και με τις δικές του διαθέσεις, έχουμε τις μπάντες (την κύρια και τις support) που έρχονται και αυτές με τις δικές τους προσδοκίες και διαθέσεις... Έχουμε και έναν δυναμικό παράγοντα, ας τον πούμε χ, που μεταβάλλεται τηρουμένων όλων των παραπάνω αναλογιών και συμβάλλει στο αποτέλεσμα και τέλος το αποτέλεσμα. Μπορείτε, Doc, να παίξετε "πειράζοντας" κάποιον ή κάποιους από τους παραπάνω παράγοντες και θα βγάλετε κάθε φορά και διαφορετικό αποτέλεσμα... δοκιμάστε το! Ενδιαφέρον δε βρίσκετε;"

*ΝεΦρολόγος-Ψυχίατρος



Το ραντεβού μου με την ιστορία.


Και ήρθε η ώρα για τους Last Drive, εδώ πρέπει να σας πω ότι δεν τους είχα δει ΠΟΤΕ live! Ναι, ναι κάθε φορά απουσίαζα, ας πούμε ότι είχα "ανειλημμένες υποχρεώσεις". Για να είμαι ειλικρινής υπάρχει πάντα μια ανάμνηση εκεί γύρω στα δεκατόσα μου χρόνια αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν αυτοί που είχα δει ή αν ήταν μόνο μια αίσθηση ότι ήταν οι συγκεκριμένοι. Είχα όμως δώσει ραντεβού μαζί τους εχθές σ' αυτή την ιστορική συναυλία...  και πήγα.
Έλαμψαν κουβαλώντας πολύ από το μουσικό μας background και όλα τα χρόνια πάνω τους, φέροντας κάποια διακριτικά προσωπικής αναγνώρισης και ναι καραγουστάραμε και χορέψαμε. Και αν ακούγαμε τις κιθάρες θα είμασταν πιο αναλυτικοί γιατί ερωτώ, τι είναι το ροκ, μάγκα, χωρίς κιθάρες; 










Απογοήτευση νούμερο 2.




The Dream Syndicate αυτό έβγαλε ο Thief


Με τις καλύτερες των εντυπώσεων από την σημαντικότερη μέχρι στιγμής ελληνική μπάντα που, παρεμπιπτόντως, μας έφερε από την αρχή της εμφάνισής της, μπροστά στην σκηνή, ανεβαίνουν οι Dream Syndicate. Πολύς ενθουσιασμός είναι η αλήθεια και αρχίζουν... Παίζουν σχεδόν όσα κομμάτια ήθελα ν' ακούσω. Αφού έχουμε πρώτα απομακρυνθεί από την σκηνή πασχίζοντας να βγούμε προς την έξοδο, καθόμαστε για λίγο στο sweet spot του χώρου για να επιβεβαιώσω την άποψή μου και αποχωρίσαμε. Ώρα 00:30. Δεν γνωρίζω τι ακολούθησε. Αλλά βρε Doc πείτε μου αλήθεια, θα θέλατε ν' ακούσετε έναν αγαπημένο σας δίσκο με το ένα χιλιοστό της ποιότητας του ήχου που έχει το σπίτι σας; γιατί αυτό άκουσα όσο άκουσα. Η μόνη φαντασία στο παραμύθι, προς μεγάλη μου απογοήτευση, ήταν ότι δίσκος από στρογγυλός ακούστηκε τετράγωνος. Και σας ερωτώ doc πως γίνεται το rock να roll τετράγωνο;;;;; Όχι πείτε μου και μετά εγώ θα είμαι όχι λίγο αλλά ΠΟΛΥ λάθος, αν με εννοείτε δηλαδή. 
Ναι καλοί, αξιοπρεπείς όσο δεν παίρνει τετράγωνοι...  όπως ακριβώς θα έπαιζαν στο δίσκο αλλά αν ακούγαμε και τις κιθάρες θα είμασταν πιο αναλυτικοί γιατί ερωτώ, τι είναι το ροκ χωρίς κιθάρες κυρίες και κύριοι; Το rock χωρίς το roll; Εεεεε τιιι;




Εν κατακλείδι: 2L8 μακράν και The Last Drive :)  Παίζουν και άλλες απόψεις εδώ κι εδώ από βορρά κι εδώ από τον φίλο lemon.


Υγιαίνετε!

υγ. Κι επειδή είμεθα δυναμικό team αναρτώ το πιο εύστοχο σχόλιο αυτού του ποστ το οποίο έκανε ο αγαπητός lemon, ως highlight.

16 σχόλια:

Airesias είπε...

Κάποτε είχα γνωρίσει έναν τύπο που ισχυριζόταν πως είχε καταφέρει να τετραγωνίσει με την τετράγωνη λογική του τον κύκλο, λες να πούλησε την πατέντα σε δισκογραφικές και διοργανωτές συναυλιών?
Δεν ξέρω πάω να συνεχίσω τον πρωινό καφέ ακούγοντας Jacques Brel...

fool είπε...

να θυμίσω 4 εκκρεμότητες αγαπητέ :)

lemonostiftis είπε...

Καταλαβαίνω, συμμερίζομαι αλλά χμμμ διαφωνώ και δηλώνω πως δεν ήταν μόνο θέμα νοσταλγίας το πόσο καλά πέρασα (τουλάχιστον εγώ).

υγ. είχες και μια φωτό με κάτι celebrities αλλά - κρίμα - δεν τη βλέπω πια.

fool είπε...

Τα έχουμε πει αλλά περιμένω το review σου αφού εγώ είδα μόνο το ένα τέταρτο της εμφάνισής τους. Σίγουρα θα έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη δεν τίθεται θέμα. Αλλά ξέρεις αν καθόμουν θα έκανα υπομονή ε και δεν λέει. Μετά συγκρίνοντας με τους ντράιβ μου έκατσε κάπως μιλώντας και για συναισθήματα....

υγ: για την φωτό στο mail σου

Airesias είπε...

Πω!!! Πω!!!! τι μου θύμισες τώρα...
Μήπως θα μπορούσα να δανειστώ το ντιβάνι του psycho-doc είναι αναπαυτικά εκεί?

fool είπε...

ΩΩΩ!! Μα τι λέτε παρακαλώ βολευτείτε σαν στο σπίτι σας. Ελπίζω ο λογισμός σας που συνεχίζεται... να έρθει εις πέρας με την αποστολή των 4... Αν παρ' όλα αυτά δείτε ότι δυσκολεύεστε ακόμα θα μεσολαβήσω προσωπικά στον Doc για πιο δραστικά μέτρα :)

ranx xerox είπε...

κρίμα ρε fOOL , αλλά εγώ είμαι της άποψης να το δείτε και με γιατρό μιας και ο lEMON ψιλοδιαφωνεί μαζί σου. Η άλλη λύση είναι την επόμενη φορά κερκίδα όλοι μαζί Θεσσαλονίκη, ότι σχήμα και να χει ο ήχος χαμπάρι δεν θα πάρετε. Ισώς και μια ανταπόκριση απο Θεσσαλία μεριά να μας βοηθήσει.
Αυτή τη Στέγη πρέπει να την επισκεφτώ μια φορά, κάποτε μου δημιούργησε εφιάλτες.

fool είπε...

ranx ο γιατρός είναι το μόνο λάθος στην όλη φάση μ' άρεσε δε μ' άρεσε η συναυλία αλλά πρέπει να μάθω να ζω με τα λάθη λολ. Το θέμα του ήχου θ' αλλάξει μόνο αν γίνει απαίτηση του κόσμου, προς το παρόν είναι ένας ακόμα συμβιβασμός :)

ranx xerox είπε...

με τους last drive είχα αρκετές κακές εμπειρίες στον ήχο στην πρώτη τους φάση, σε σημείο που το θεωρούσα δεδομένο και μ'άρεσε. Λες να ναι κάνα μικρόβιο που κολλάει.
αυτό με τον κόσμο ξαναπέστο μπας κι ακουστεί, καμιά φορά πιάνει. Κάτι έλεγε ο sAUNT για τις μπύρες τελευταία και κάτι άλλαξε.Ασχετο μεν αλλά.

fool είπε...

Αυτό με τον κόσμο το ξαναλέω :)

lemonostiftis είπε...

Aφιερωμένο

http://www.youtube.com/watch?v=4vwh3t4gsIY

fool είπε...

Πιο εύστοχο σχόλιο δε θα μπορουσα να περιμένω!!!!!!!!!!!

Πόσο γαμώ ρε φίλε σ' ευχαριστώ

γεεςςςςςςςςςςςςςς

Thief είπε...

Χαίρετε είμαι ο Doc και συγκεκριμένα ο Doctor 46 , αφουγκραστικα τα προβλήματα σας και σας προσφέρω την θεραπεία που χρειάζεστε με δυο βόλτες στον γύρο του θανάτου με το ειδικά τροποποιημένο χιλίων κυβικών ντιβανι μου .
Επιδρα θετικα στα αφτια και ο ήχος αποκτά μια βελουδινη αίσθηση, τα κάθε είδους live πλέον θα ειναι μόνο απόλαυση για εσάς .
Και για τους τρεις πρώτους τυχερούς προσφέρω δωρεάν άλλη μια βόλτα η οποία σας γέμιζει με μια γλυκιά μέθη σαν να έχετε πιει ενα καφασι μπύρες σε μια παραλία της Αναφης αγναντευοντας το πέλαγο .
Προσοχή η προσφορά ισχύει μόνο για λίγες ημέρες .
Σας παραθέτω δείγμα της δουλειάς μου .
http://youtu.be/htjrlGMnsJY

The Doc!

fool είπε...

Παραλία της Ανάφης εεεε; κι ο ήχος βελούδινη αίσθηση, χμμμμ εεεντάξει Βαλεντίνο κλείνω εγώ πρώτη θέση αλλά να ξέρεις δεν με ξεγελάς κι ας είμαι ο μόνος fool εδώ πέρα.

Εεει ψιτ Βαλεντίνοοο, μεταξύ μας τώρα, ξέρω ότι πρόκειται περι
πλαστοπροσωπίας. Υπόσχομαι να κάνω την πάπια αρκεί κι εσύ να κάνεις τα μαγικά που έταξες.

ranx xerox είπε...

και όσοι τελικά καταφέρουν να νοσηλευτούν στους θαλάμους και στα κρεβάτια του Δόκτωρσαρανταεξ ίσως να έχουν και παρόμοια τυχερά τυχερά

fool είπε...

Αυτά ρανκ είναι ειδικές θεραπείες μόνο για ΜΗ λοβοτομημένους. Άμα την σκαπουλάρουμε απ' αυτό τότε είναι πολύ πιθανά τέτοια τυχερά...