28.3.13

Lapalux - Nostalchic



Δεν ξέρω ποια είναι η σχέση σας με την επιστήμη και πιο συγκεκριμένα με την χημεία ή την φυσική (κυματική, κβαντομηχανική, ακτινοφυσική...). Η δική μου πάντως - θα μπορούσατε να πείτε ότι - ήταν τυχαία αν πιστεύετε στην τύχη. Εγώ που δεν πιστεύω στην τύχη αλλά στις πιθανότητες, έχω να πω ότι ήταν μια πιθανή σχέση και απλά συνέβη να διασταυρωθώ μαζί της πολλάκις όχι από επιλογή μου. 

Γνωρίζετε τι είναι τα ηλεκτρόνια σθένους και τι ρόλο βαράνε σ' ένα άτομο; Ποια είναι η σημασία τους; Αν ναι, τότε αν θα έπρεπε να παρομοιάσω τον Stuart Howard με κάτι, αυτό θα ήταν ηλεκτρόνιο σθένους! Και θα ήμουν ακριβής. Για όσους δεν έχουν και πολύ σχέση με τα παραπάνω συνταρακτικά, ας πούμε ότι ο τυπάς βρίσκεται στην εξώσφαιρα και παίζει με τους ήχους, τους νόμους και τα φαινόμενα δημιουργεί δεσμούς με το πέραν και χρησιμοποιεί το R & B ως πρόσχημα, ως τρόπο να προσεγγίσει εσένα και τα mainstream αφτάκια σου για να σου μεταδώσει μια διαφορετική, μια πιο μεγάλη εικόνα για τον κόσμο. 
Έχεις καθόλου εικόνα τώρα ή δεν;


Και επιτέλους έφτασε στ' αφτιά μου! Μετά από την πρώτη ακρόαση του πολυαναμενόμενου Nostalchic το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν R&B από αλλού!  Θα μπορούσα να είχα σταματήσει εδώ επιβεβαιώνοντας στον εαυτό μου την πρώτη μου εντύπωση για τον δημιουργό του με συνοπτικές διαδικασίες και να τελείωνα μια ώρα αρχύτερα, όμως επειδή δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση και επειδή βρισκόμουν μπροστά στο ντεμπούτο άλμπουμ του καλλιτέχνη, όφειλα να το ακούσω πιο προσεχτικά και να τον ακολουθήσω στο τριπάκι που μου πρότεινε χωρίς βιασύνες αλλά κυρίως χωρίς αναστολές. Εμπιστοσύνη ένα πράμα, είχε φροντίσει γι αυτό εξ άλλου από τα eps που προηγήθηκαν. Φόρεσα τα ακουστικά, δυνάμωσα τον ήχο, έκλεισα τα μάτια μου και ξεκίνησα τη βόλτα στο ηχητικό του σύμπαν για να διαπιστώσω πολύ σύντομα ότι αυτό που πολύ φυσικά βγαίνει από τον εν λόγω παραγωγό, είναι ακατάταχτο σε κατηγορία, αυθεντικό και μόνο ως τέτοιο θα μπορούσα να το αντιμετωπίσω για να είμαι δίκαιη απέναντί του.  

Κύριες στάσεις του ταξιδιού Kelly Brook για την πρώτη ουσιαστική προσαρμογή (κυματοσωματιδιακός δυϊσμός, αρχή της απροσδιοριστίας κ.α.), Flower και οι συνεδρίες εντατικοποιήθηκαν μετά ανθέων, ακολούθησε το καλειδοσκοπικό Swallowing Smoke για να φτάσουμε στον κεντρικό σταθμό Without you (feat. Kerry Leatham) και πως να ξεκολλήσω από κει με τους χημικούς δεσμούς να λαμβάνουν χώρα και γω παραδομένη εντελώς! Με το ζόρι και αναφωνώντας "I didn't want to leave you" προχώρησα Straight Over My Head για ένα δεύτερο κύκλο συνεδριών παίζοντας ενεργειακά μετά των φαινομένων φωτοηλεκτρικού και Compton και πριν προλάβω να το συνειδητοποιήσω βυθιζόμουν στην κινούμενη άμμο του Dead Sea. Εκεί μου πήρε λίγο παραπάνω μέχρι να  καταφέρω να καταλάβω πως έπρεπε να κινηθώ αφού προσπαθούσα λανθασμένα να βγω στην επιφάνεια ενώ έπρεπε να φτάσω στον πάτο γιατί από κει συνέχιζε το ταξίδι, είδες η δύναμη της συνήθειας; Εν τέλει έφτασα στον τελικό προορισμό O.E.A.... επιστρέφοντας!;!;!; (με την συνοδεία χαρακτηριστικής ακτινοβολίας παρακαλώ!)  Α-ΠΟ-ΣΒΟ-ΛΩ-ΜΕ-ΝΗ. Αυτό είναι το Nostalchic ένα ταξίδι που σε εισάγει στον μικρό/μακρόκοσμο ενός σύμπαντος πιθανοτήτων, συχνοτήτων, ενεργειών, δυναμικών και ευκαιριών, νόμων και φαινομένων δημιουργημένο από έναν μικρό μάγο που όταν μεγαλώσει (πολύ σύντομα όμως) θα μας πάει μέχρι την δίδυμο γένεσιν και ακόμη παρά πέρα μη σου πω.

Εν κατακλείδι θεωρώ ότι η Brainfeeder πολύ σοφά συμπεριέλαβε στους κόλπους της αυτόν τον αρχιτέκτονα των ήχων καθώς πιστεύω πως είναι ένας από τους επιδραστικότερους στον χώρο (φυσικό ταλέντο με τεράστια αντίληψη) που θα παίξει ρόλο κλειδί στην εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας. Ποιος ξέρει ίσως μετά απ' αυτόν μπορέσει ο Ιπτάμενος λωτός να γίνει κατανοητός σε περισσότερους. Υπέροχος!



                                    ΜΠΡΑΒΟ!
                                                                             
                                                                                                           

                                                     

... πάρε κι ένα στημένο Doppler :)



2 σχόλια:

lefti είπε...

Μου έφτιαξες την μέρα !
Διπλό ευχαριστώ, με ταξίδεψες πρώτα με την αφήγηση και έπειτα με το τραγούδι :)

fool είπε...

Εχμ τι λες τώρα ειδικότης μου :)