15.9.11

Όταν Λέω Πορτοκάλι Να Βγαίνεις




Ψάχνω εδώ και μερικές μέρες με μανία κάποιο αγαπημένο πρόσωπο. Ξέρω τα μέρη που συχνάζει, έχω πάει παντού σε όλα τα σημεία που μπορεί έστω και μια φορά να πάτησε το πόδι της. Τίποτα.
Περπατάω και ανακαλύπτω ότι η πόλη είναι μια ζωντανή οντότητα. Αλλάζει. Μπορώ να αφουγκραστώ τα ήσυχα βράδια την ανάσα της. Κόσμος μέσα στα σωθικά της, στις αρτηρίες της, στα περιττώματά της. ΠΟΥ ΝΑ ΨΑΞΩ ΡΕ;
Κάθομαι λίγο και σκέφτομαι όλα τα πιθανά σενάρια. Μήπως δεν θέλει να βρεθεί; Κρύβεται; Ντρέπεται; Έχω πάθει παράκρουση. Είμαι μανιασμένος. Πρέπει να επικοινωνήσω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Μήπως να διακτινιστώ σε άλλους κόσμους; 
Το 1864 ο Βίλχελμ Τέμπελ ανακάλυψε την 81 Τερψιχόρη, είναι ένας μεγάλος αστεροειδής της κύριας ζώνης Αστεροειδών με απόλυτο μέγεθος 8,48. Ονομάστηκε έτσι από την κόρη του Δία και της Μνημοσύνης. Είναι μία από τις 9 μούσες, η κυρία του χορού και μητέρα των σειρήνων.
Μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσω μια νέα αναζήτηση από εκεί. Αντί όμως να ταξιδέψω ως την 81 Τερψιχόρη θα σκάψω βαθιά μέσα μου έως το αρχικό στάδιο. Εγώ και ο αστεροειδής είμαστε φτιαγμένοι από τα ίδια υλικά. Υπάρχει σημείο επαφής. Έχουμε μέσα μας όλα τα υλικά απ' τα οποία δημιουργήθηκε το σύμπαν.
Τόσο μακρυά και τόσο κοντά. 
Όταν λέω πορτοκάλι να βγαίνεις.

2 σχόλια:

lemonostiftis είπε...

Φαντάζομαι πως στην περίπτωση που σ ενδιαφέρει θα ισχύει η αρχή της απροσδιοριστίας του Heisenberg σύμφωνα με την οποία είναι αδύνατος ο ταυτόχρονος προσδιορισμός θέσης και ορμής (συνεπώς και ταχύτητας) του σωματιδίου (ατόμου στην παρούσα κατάσταση).

Νομίζω πως πρέπει βα ξεκινήσεις ηλεκτρονική αναζήτηζη, fb κλπ. Πλέον εκεί αφήνουν όλοι ίχνη.

ioannis είπε...

@lemon:Η αρχή της απροσδιοριστίας δεν
υπολογίζει ένα παράγοντα.
Τον ιό μετάλλαξης της αντίληψης των ανθρώπων.
Για την αναζήτηση μέσω data έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μου .